Blackhole


8 komentarzy:

TheMen'sSide pisze...

No no. Muszę powiedzieć, że jest dobrze. Nawet bardzo. Kazałeś długo czekać na siebie, ale warto było.
Z drugiej strony pamiętam Cię ze stylio, gdzie z Zuzy konta Cię "podglądałem" i szczerze przyznam, że nie poznałbym Cie teraz. Duża zmiana-na plus. Wydoroślałeś chłopie.
No ale dosyć słodzenia;p Powiedz tylko skąd masz ten t-shirt?!

Style-Spy-Blogger pisze...

powiem tak mineły z 3 lata i musiałem się ogarnąc:P przez ten czas doprowadzałem sie do porządku min. schudlem jakieś 30 kilo do szescdziesaiątki bo w pewnym momecie sie za duzo utuczyłem, postarzało sie też niepowiem:P tee to ebay!

Unknown pisze...

nice t-shirt!

www.thehallowedground.blogspot.com

Clara Campelo pisze...

lovely blog!
xxx

Rykoszetka o życiu w mieście pisze...

Genialna koszulka! :)

Anonimowy pisze...

ta koszulka jest świetna

Katarzyna Smok Sm. pisze...

:)
czad

Carolca pisze...

Koooocham kosmos, cudnie Ci w tym t-shircie. Podoba mi się tu!