H&M FAA Transparent bag

Przeglądając swojego czasu shoot'y z fashion weeków natknąłem się na to zdjęcie z transparentną torbą Jil Sanders. Chyba w swojej prostocie jest tak genialna, nie wiem, ale zapragnąłem mieć taką. Cena oryginału to ponad €100 więc jak na torbę to przesada... 

Wybawienie przychodzi ze strony H&M, który wypuścił kolekcje Fashion Against Aids,a w jej ramach odpowiednik torby Jil - nie jest to może ten sam poziom ale i tak mi się podoba. Dostępna w kolorze żółtym i przezroczysta za $10.


5 komentarzy:

TheMen'sSide pisze...

Całkiem ciekawie to wygląda. No i H&M jak zawsze podąża za trendami;p Zapewne w bydgoskim H&M nie będzie ich.

Jasmin pisze...

Już czekam na tą torbę z niecierpliwością :D
28 bodajże wchodzą do sklepów ;)

TRIANGLE CLOUD pisze...

żółta bardziej mi się podoba :)

+ http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/ zapraszam! rozkręcamy się z koleżanką

Codeine pisze...

ciekawie ciekawie ...
pozdrawiam

blog pisze...

kupiłem sobie w h&mie te torby i są tragiczne, jakbym kupił oryginałkę, to bym chyba umarł. Niby są poręczne, ładne, całkiem dobrze zrobione, ale materiał, z którego są wykonane woła o pomstę do nieba: wszystko się do niego klei, elektryzuje, przezroczysta założona raz wygląda jak brudny foliowy worek, jest dziwnie szara, ech, nie mam ochoty na pranie po każdym założeniu...