"PESCI" GREEN SOLED SHOE

Pod koniec marca wrzuciłem na bloga mix zdjęć butów porobionych w ramach paryskiego fashion weeku. Wśród nich były dwa zdjęcia butów Memphis 999 derby shoe projektu Jil Sander z kolorową podeszwą. Absolutne arcydzieło, nie można było ich nie dostrzec, po prostu emanowały jakąś aurą, która przyciągała moją uwagę. Buty znalazłem m.in na http://oki-ni.com ale cena zaporowo wysoka, więc sobie odpuściłem.

W miedzy czasie przeglądając wyprzedaże na topman natknąłem się na odpowiednik butów Jil - model PESCI z zieloną podeszwą. Wszystkie rozmiary jednak były out of stock, mimo tego zagadałem do znajomego na wyspach i udało mi się sprowadzić je do Polski.



4 komentarze:

Sannas Land of Illusion pisze...

heh, Adam też do nich wzdychał ;p
Są rewelacyjne, czekam na zestaw z nimi :)

TheMen'sSide pisze...

Nawet nie wiesz jak Ci ich zazdroszcze ;p Świetne są!

Pinecone Stew pisze...

MUST HAVE !!!

Eve-r-green pisze...

Super są.